Els alumnes de 4t hem viscut una experiència inoblidable durant la nostra sortida a Cantàbria. Han estat uns dies plens d’aprenentatges, convivència i moments molt divertits amb els companys i companyes.
Un dels llocs que més ens va agradar va ser el Parc de la Natura de Cabárceno, on vam poder veure animals de moltes parts del món en un entorn espectacular. Vam observar girafes, elefants, óssos i molts altres animals, i també vam aprendre la importància de cuidar la natura i respectar els éssers vius.
També vam visitar les famoses Coves d’Altamira, conegudes per les seves pintures prehistòriques. Allà vam descobrir com vivien els nostres avantpassats fa milers d’anys i vam aprendre moltes coses sobre l’art rupestre i la història.
Una altra visita molt impressionant va ser la Cova d’El Soplao. Les seves formacions rocoses i el recorregut per l’interior de la cova ens van deixar bocabadats. Va ser una experiència molt interessant i diferent.
Durant el viatge també vam tenir l’oportunitat de cantar i compartir moltes activitats junts, fet que ens va ajudar a crear records molt especials.
Sens dubte, aquesta experiència única que recordarem amb molta il·lusió ha estat una manera perfecta d’acabar el curs, tancar una etapa plena d’aprenentatges i compartir moments que ens quedaran per sempre.
Jana Miñano, Aina Yagüe, Lucía Reyes i Carla Montori