ELS NOSTRES PROJECTES

EDUCACIÓ INFANTIL
Es treballen a partir de la descoberta d'un mateix i dels altres, per a poder expressar-se. A P5 s'aprofundeix en el coneixement del llenguatge tecnològic partint de l'aprenentatge cooperatiu.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA
Es fomenta el desenvolupament de totes les intel·ligències, mitjançant una metodologia basada en projectes de comprensió centrats en les matèries de llengües.

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA
Realització de projectes de comprensió basats en matèries, interdisciplinars o transversals. Altrament es treballen metodologies ABP/PBL amb tecnologies Chrome OS i ecosistema G-Suite.
EL TREBALL COOPERATIU
A partir de la realització de grups de treball els alumnes comencen a resoldre els reptes proposats per a obtenir tota la informació necessària per al desenvolupament del projecte.
